I rasa balik test nanti I biol.
Sebab now kepala I macam baca subject bahasa Sanskrit. Tak lekat-lekat.
I rasa nak tawakal dan menjawab paper ADS nanti dengan senyuman yang tak lekang di bibir. Mungkin kalau tahap pasrah lebih hebat, I akan sengih sepanjang test.
Walaupun dah nak grad, I asyik terfikir.
"Apehal la aku ambik course ni"
Mungkin lepas grad nanti, I boleh bertindak secara serious plan menternak kambing.
Petang-petang boleh lah I round2 naik basikal dengan kambing I
