Monday, September 14, 2009

saya suka hari ini sebab :

Hari ni I loikeee sebab





1. Dah dapat kad raya dr Hanum..Thanx bebeyh.. Hehe, nanti ak balas. Aii tak beli setem lagi. Anyone jual setem online ?



2. Dapat perfume 'Rougeberry' Body Shop dari Kak Yati manager dept PWE sebab tolong buatkan montage..Terkejut dia bagi sebab selalunya kalau trainee, orang suruh ko buat keje n balasan selalunya 'thanks' (kecuali ada satu event, staff bagi duit share 3 orang. Kitorang habiskan dekat Burger King.huhu) .

Tapi, sebenarnya kalau join event kat PCSB ni, lebih kepada nak kenal2 orang, takde la berharap nak balasan ape2 pun. Oh, tapi saya manusia normal. At least a simple 'thank you' boleh memberi makna yang besar. hehe


3. Supervisor saya bagi duit raya in advance.. yeayy!!.. Ingatkan tahun ni takde sape nak bagi duit raya. heheh..Owh, SV aku dah start cuti esok. Aku pulak cuti seminggu for next week. Omaigod, bestnya....huhu...


Owh, jemput datang rumah raya nanti. Nanti aku masakkan spaghetti (Nisak cakap, ak pandai masak ni je sebab asyik2 masak spaghetti. takde lauk lain..hahah)

4. saya nampak someone..hahaha

3 comments:

msHanum said...

weh! best gile dow dpt perfume n duit raya. arghh..nak gak! btw, thanks la ko suka aku nye kad raya ek. g beli setem cpt..cepat!!!!

hatim a.r said...

nisha!!!!ingat aku lg ke?aku igt ko lagi haha slamat hari raya!

Melongray said...

Adakah saya dipinggirkan? aku x dpt lg kad raya sampai ke harini.

p/s: selamat hari raya