Thursday, December 31, 2009

can't say good bye

Last post for 2009..

Great Year !!! Seriously.

Aku rasa macam tak sangka hari ni hari terakhir tahun 2009.

Tadi pagi aku mamai. Aku ingatkan hari ni baru 30 Dec.

Then..

OMG, dah 31 dec rupanya.. Esok dah tahun 2010.

Aku dah masuk 22 tahun.

Ish, bia betik????

22 Tahun.

p/s : Nak kena beli krim2 muka nih. Mesti proses penuaan dah start berlaku. aiyohhh

p/s: Hari ni last dekat TCOT. Kenal beberapa kawan baru yang happening. Tapi, macam susah nak jumpa je lepas nih.

p/s : 8 Jan nanti ade chocolate festival dekat Mid Valley. Ajak Nisak pergi tapi dia tak sudi.. Anyone??

1 comments:

Liyana said...

salam nisha.
aku pun dah cuak 22 tahun tu macam..mak aihh
rupenya dah lama tinggalkan era 'teen'
ingatkan nisak msg aku ke apa ok. aku tgh exam ni ak takot lupe pasal transport :) coolio~ welkam to bandung!