Monday, April 05, 2010

roommate bagi theory comel

Semalam ahkak down secara tiba-tiba. Feeling touchy-touchy.

Ahkak mention dekat roommate ahkak pagi ni.

Tiba-tiba dia bagi satu theory comel gila masyaAllah.

"Ko sedih sebab soulmate ko tengah sedih tu".

Then ahkak reply

"Haa, mesti sebab soulmate aku baru lepas clash dengan girlfrend dia kan. Tu yang sedih gila-gila tu. Sape lah soulmate aku tuh kan. hahah"



p/s: Ni gara-gara roommate aku terpengaruh tengok cerita Korea tajuk Soulmate la nih. Konon-konon soulmate ada connection yang kuat macam gam gajah walaupun duduk jauh-jauh & belum kenal lagi.  Terus keluar theory comel tak hengat. hahah. Terus terhibur aku dengar theory nih

4 comments:

Unknown said...

hahaha.tma da addicted weyh!

Nisha said...

tu la pasal. sikit lagi nk berjangkit kat aku

tmaeintanz said...

patut la rase macam diri ini cute~ rupenye korg duk puji ak comel yeh~~ wah3!!

thx kengkawan
waakakkaka

Nisha said...

tma : rawrrr