Monday, May 18, 2009

Tag




Kena tag!!

Oleh Gee..

Instructions as follows:

1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and describe about it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.


Rupa-rupanya banyak betul folder2 bergambar dalam laptop ni. Berterabur!!

So, pilih aje folder ke 6 dekat desktop. Walla~ jumpa gambar ni

Description pasal gambar ni?

Takde ape pun. Just gambar saje2 lukis & scan dalam laptop. Saje try guna ink. Selalu guna pencil je. Owh, part mulut & tangan tu tak jadi. Tapi takpe, it's just a drawing. Cuba lagi tahun depan. hahaha.

Lukisan ni masa time 1st year kot.Eyh, ke foundation? Entah. lupa. Lukisan asal pun tak tahu kat mana. Tinggal gambar scan ni aje.

Ish, tengok gambar ni, teringat pulak.

'Dah lamanye aku tak menconteng'

Zaman sekolah dulu pantang nampak pencil dengan kertas. Kompem penuh. Dah masuk U pun ada jugak menconteng2 sikit, tapi tak kerap sangat.

Bagus jugak ada hobi menconteng ni. Sebab tabiat menconteng nih banyak tempat & peluang aku dapat pergi. Tapi, tu zaman sekolah dulu la. Sekarang dah bersara.

Zaman universiti ni, ada lah jugak aku & kawan2 buat bisness menconteng sikit2 ni. Lukis baju. Untuk suka-suka. Boleh la dapat duit poket sikit2. Tapi sekarang projek dah slow sikit. Sebab busy sangat. Berminat nak kitorang lukiskan baju korang? Jemput bertandang kat blog warna.

Then, ada satu time tu, aku & roommate dah gian nak menconteng. So, kitorang bukak la booth henna (inai) masa event CRAFT. Sambutan sangat lah best. Rasa nak bukak je booth camni lagi. Siyes penat tp memang best.

Mostly yang datang after recommendation ( ceewah, recommendation gitew) daripada previous member2 diorang yang dah buat henna dengan kitorang kat booth tu. Ada jugak yang buat after tengok orang lain dah siap. Majority perempuan yang buat. Tapi ada juga lelaki. Anda bila lagi? (gila promosi lah pula)

*** apsal entry pasal kena tag dah jadi entry pasal menconteng? Hahahahantamsajalah


Nih turn roommate aku lukis henna. Budak ni cool sebab dia mintak package henna yang sampai siku. Luv it.



Ni turn aku pulak. Budak ni angkut kawan-kawan dia buat henna juga. cool

.:. After event tu ada terserempak dengan bekas2 customer kitorang. Tak pasal2 dipanggil 'Akak henna' -_-'

.:. Rindu nak menconteng-conteng lagi .:.



Aku baru je buat blog. Tak ramai kawan2 blog lagi. So, ni je la yang termampu aku tag. Sudi2 buat ye sape2 yg di tag. Yg tak kena tag, tapi nak buat pun, boleh. Hantam saja

1. Nisak
2. Nymq
3. Mayo
4. Shaera



1 comments:

..pelangimerahjambu.. said...

ooo akak heena~
bila nak buat heena sampai ke bahu saya plak?
hahaha~


tu la pasal~gadoh2 ni tak shuke la~
hehehe~