Tuesday, June 30, 2009

Kepala otak ada sikit pusing pusing

Penat dowh hari ni.

Penat fizikal, penat fikiran.

Aku kena stay dekat ofis sampai pukul 6.30 ptg

Elleh, setakat pukul 6.30 pun kecoh. Orang lain sampai pagi esoknya tak mandi stay kat ofis, relax je.

Eyh, ko jangan tak taw nyah,

muka aku nih, datang on time, balik pun mesti lah on time. Jangan harap nak nampak kelibat aku dalam ofis after pukul 5.30.

Esok event aku. Accelerated Capability Development (ACD). Even PETRONAS sebenarnya. Untuk SKG 16.1 & KSG 16.2. Wadehek SKG-SKG nih? SKG nih lebih kurang group2 lah.

Hope semua jalan lancar lah. Tadi kena stay dengan sorang lagi teammate sebab nak betulkan montage.

Mati lah aku. Esok kena handle event, esok jugak kena present montage untuk event lagi satu. Sebijik macam keje PNP kat UTP kan. hahahaha.

Planning schedule baru hantar petang tadi. Seb baek baca status2 orang dekat gtalk. Kalau tak, sumpah tak ingat hari ni last hantar benda tu. Tapi, kalau hantar lewat pun boley je aku rasa.

Owh, entry nisak kali ini sangat cis. Hahaha.. Dem yuh..
Takpe nisak, ade lori ade bas. Ade hari boleh balas.

Wah, berpantun giteww.

Owh, badan sangat penat lately. Drive kete pun macam lalok.

Tapi, siyes w/pun penat, tensen.

Aku hepi..

P/S: Kite hendaklah hepi sentiasa untuk mengekalkan awet muda n sifat keremajaan kita. Hahaha

P/S: Takde geng nak mengumpat & bergossip d ofis. Terpaksa menggunakan teknologi maklumat dengan bergossip melalui gtalk bersama kanak2 lain.

2 comments:

Kenangan Lalu said...

Berehatlah nyah, mak doa ngko berjaye buat event tu dengan cemerlang~!!!

Nisha said...

mak bukan ape ape nok,

kdg2 ader rase penat tuh..

tp so far mak rase department mak bes la.

hope la smpai abes intern pun rasa bes..

owh, event telah berlalu dgn cemerlangnye..huhu