Wednesday, May 12, 2010

Alasan keji mengelak exam

Time-time study week ni lah kan perangai dan sifat mazmumah malas nak belajar tu datang. Tiap-tiap malam before tidur, mesti berazam " Esok bangun je, study".

Tapi, kenyataannya, nan ado.

Tiga hari malam-malam berturut2 aku niat next day harooos study. Tengok past year paper punyalah susah. Kena study. Tengok lecture notes bertimbun, kena study.

Tapi, nan ado jugak.

Now, dah pukul 4 pagi. Study ke mana, apa pun kemana. Makan je lebih.

Tiba-tiba tadi sibuk google gambar design kad kahwin. Eh motipppp google kad kahwin time-time study week ni kan. Banyak-banyak benda boleh google, benda yang kait2 dengan kahwin pulak aku google ape kes pulak kan. Meroyan.

Dah lah before tuh duk menconteng konon-konon pasal kahwin pulak. Sah meroyan


Asal ade kertas dengan pensil dekat tangan time aku boring, memang nahas la.
Tu belum tengok notes lecture aku lagi. Mengucap panjang lecturer tengok anak murid 'rajin' menconteng menulis nota macam aku.



Kita feeling-feeling lukis kad kawen ohkei. Sambil buat muka pengantin gatal nak kawen. Hoh


Ni aku lukis time nak test jugak rasanya. See, kalau time nak exam je mesti tangan aku conteng semua kertas berdekatan. Pleaseee lah bubarkan je exam2 ni. Aku dah tak sanggup bazirkan kertas kena conteng. Kata nature supporters kaaaann..Harooslah mengelakkan pokok & hutan kena terbang untuk kertas. [Dan-dan je mengaku nature supporters]

Eh, keji sangat ke alasan nak bantah exam sebab exam punca membazirkan kertas? Nak kena cari alasan lain ke? hahahha

4 comments:

mameemonster88 said...

comel + cntknyeee ko lukis....

Nisha said...

erk. Thanks2
=D

wargh..isnin ni dah exam~

A for Alhamdulillah said...

babe!

aq ade lg satu alasan nape kena bubar exam

untuk mengelakkan masalah sosial

memandangkan tiap kali exam je ko jd gatal

:P

penting tu kak, demi kesejahteraan umat sejagat

h0hoh0!

Nisha said...

eh eh. ak gatal tgk video2 clip penyanyi jepun/korea je. hahah

eh, tp btol gak. time exam la ramai couple berpusu2 deting ngan alasan study group kan.

tp ok lah, kite masukkan tu dlm list bangkang exam. penat ko pikir2 additional reasons kan. hehehe