Sunday, May 02, 2010

nak masuk mimpi aku, jangan biar aku mimpi ngeri

Beberapa hari lepas, I termimpikan someone. Kawan yang dah lama I tak dengar khabar berita. Dekat tapi jauh. Bertahun-tahun tak contact. Entah apelah cerita dia sekarang.

Tak pernah-pernah dia masuk mimpi I, dia pergi join sekali dalam mimpi I this time.

Nasib baik bukan mimpi ngeri. Dah lah dah lama tak contact, tiba-tiba kau masuk mimpi aku jadi mimpi ngeri ye. Cis biadab.

Ish, kenapa lah kau join masuk mimpi aku. Kan aku dah teringat dekat kau. Nak contact tak boleh.

Kawan aku baru-baru ni cakap kau jahat bila kitorang bukak cerita dulu-dulu. Zaman berhingus. Tudung pun pakai senget lagi. Eh, tapi sekarang pun kadang-kadang tudung aku senget. So how?

Tapi, aku tak pernah rasa kau jahat.

Kau tau kan.

Eh, manelah kau tahu. Kau ape tahu.

Tapi, aku banyak terkilan dengan kau.

Sangat-sangat.

Tapi, mesti ni pun kau tak tahu kan.

Heh, aku dah agak dah~

2 comments:

Kenangan Lalu said...

Seyes tak paham... Tapi baguslah bukan cerita hantu, haha~!

Nisha said...

haha. post nih mmg taknak bagi orang lain faham pun.

Next post i'll write something yang orang boleh faham eh. hehe