Sunday, November 29, 2009

Sukati 8 : no topic

Semalam aku pergi Mesra Mall dengan Zura. Angkut sekali adik aku yang berdua tuh.

Ramai ya rabbi orang dekat sana. Langkah je kaki aku dah pening kepala. Pergi tempat boling, sama ramai.

Parents Zura dah tunggu turn dekat sejam pun tak dapat lagi. End up diorang pun malas tunggu. Aku rasa dalam seminggu pertama ni memang Mesra Mall akan penuh dengan orang. Heh, one of the most controvercy topic la katakan before ni. Aku rasa dah macam duduk dalam tin sardin crowded nya. (Hampir la, sebab aku pernah pergi tempat lagi crowded, but still)


More Pics @ MySpaceAntics.com
- Myspace Layouts,Graphics, and Comments!

Trainee baru UTP masuk 1hb ni. Untung la jugak diorang mesra mall dah bukak giant, futsal ngan boling. W/pun cinema takde. At least ade la tempat diorang nak berjalan. Compared to those before this, kena pergi Kuantan.

Cakap pasal trainee baru. Sedih la pulak sebab time intern aku dah nak habis. Wohooohooo. Owh, nanti kena drive sendiri balik UTP. Sebab maybe ayah aku takleh hantar. Dah cakap dekat Ctkay, dia nak follow ke tak. Bosan gile kalau kena drive 10 jam sorang-sorang.

randoms :

1. Hujan la pulak hari ni. Nak keluar pun malas.

2. Parcel tak sampai lagi. silap timing la order time cuti.

3. Mood swing dengan hebatnya latetly.

4. Tengah teringin nak shopping sakan dekat KL sempena year end sale. Tapi, cam takde masa nak g KL. *sigh*

6. Semalam beli bekas ice cube bentuk love. Balik rumah terus try. Yeay, ice cube cantik!! Nanti nak beli shape lain pulak. Somethin similar mcm gambar ni tapi aku punya lebih 3D sebab dia gemuk depan belakang. hohohoho..

0 comments: