Tuesday, December 01, 2009

owh so random

1. Malas nak tulis panjang2..buat point form sudah. If rajin sangat menulis, patut salurkan untuk tulis weekly report & slide presentation. uh

2. Hari ni Kemaman jammed lagi. Nasib baik aku dah 'bijak' sikit. Pukul 5 dah siap-siap nak balik. Tu pun lip lap lip lap 5.15 baru keluar ofis. Isi minyak kereta. Vrooom..Pret prett prett.. Terkandas dekat simpang nak masuk KSB/Perwaja.

3. Malas jadi pemandu berhemah hari ni sebab orang lain pun asyik potong line. Dah jadi pemandu tak berhemah pun tersangkut dalam jammed dekat sejam. Dekat pukul 7 malam baru sampai rumah. Kalau jadi pemandu berhemah?

4. Jalan nak pergi balik ofis makin teruk berlubang-lubang. Pening kepala.

5. Okei, baru je ter'emo'. Hanye ctkay yg taw kenapa..argh, nape la orang camtu tuh wujud.

6. Phew, dah tak emo lepas melepaskan geram. hahah. boleh sambung tulis blog.. so, next !!

7. Kasut yang ditunggu-tunggu dah sampai..yeay, love it so much. Aku beli dekat blog ni. Berbaloi.


Sangat suka sebab :

1. Ada elastic strap so takpayah nak hassle bukak kancing serba bagai. Sarung pun boley.
2. Colour yang simple. White, Black, Silver. *drools*
3. Heels yang nampak tinggi gile tp sangat selesa time pakai sebab raised platform.
    Ade  certain heels yang boleh buat orang patah pinggang bila pakai.
4. Dah lama tak beli kasut baru so eksited bile dapat kasut baru. Hahaha
5. Rasa cam best bila pakai dengan skin sock hitam. huhuhu 

                  [Siapa baik hati nak bagi aii kasut, aii size 36/ vincci 5. hahahha]


8. Maxi dress yang aku jual dah sold out.. Yeay again. Trying to find other supplier sebab stok dekat supplier sekarang aku dah tak berkenan. Respond yg diterima untuk dress agak memberangsangkan. Tenkiu uolls.


9. Tak sempat ambik gambar maxi dress yang aku jual. So, takde reference. Tapi aku prefer orang beli by hand dengan aku sebab aku taktaw nak terangkan tinggi maxi dress n shape tu sesuai ke tak dengan pembeli if dia tak try sendiri.


Certain maxi dress sangat labuh & sesuai untuk orang tinggi. Certain sesuai untuk petite. Tapi takpe, beli online pun okei jugak. So, jangan segan-segan beli dengan aku if aku jual dekat online ye. [Itu pun bergantung if aku jumpe supplier yang sesuai la ey. I'll keep u updates from time to time]


10. Ade perasan sorang followers dah tak follow. Tapi segan nak tanya kenapa. Anyhow, thanks for those yang follow!! Bunchs of love for you guys.

2 comments:

Unknown said...

hahaha.nisha emo.
weyh.asik2 heels.ape ni.!(ayat org tk puas ti)

Nisha said...

manade asyik2.. dah lama x beli kasut taw since intern.. huhu..