Wednesday, February 09, 2011

Krisis Mesir

Dah masuk tahun baru, satu post pun takde kan dekat blog aku nih. Hahaha. Memang berkepam lah blog. Dah masuk Febuary baru terhegeh-hegeh nk hapdet. Sebenarnya aku malas la nak menulis walaupun kalau nak dikira banyak je benda nak tulis. Tapi disebabkan aku tak tau nak tulis yang mana dulu, maka takyah tulis apa-apa. Ahahahah. Boleh?

Owh, since krisis Mesir tu, dari awal lagi aku suka follow up. Ni baru jumpa satu link best sebab 1st hand story dari student kita yang belajar kat sana. Yang bestnya sebab dia cerita pengalaman dia join sekali rombongan tu. Well, he got some nerve lah I must say.

His writing style quite funny even though storynya agak nerve wrecking. Gila tak suspens if included in that kind of situation? Tapi last update takde sebab blog tergendala. Hope blog dia tak berkepam macam blog aku ni lah. Hahahah.

ni link

Okeh, bye

0 comments: