Sunday, May 31, 2009

Terminator ke Transformer ?

Khamis lepas konvoi kereta dengan abah & family. Dari UTP pergi Ipoh tidur rumah cousin. Keesokan harinya berkonvoi lagi balik kampung dari Ipoh ke Bagan Serai. Semalam baru je sampai rumah.

Barang pun belum unpacked. Banyak gile oi. Penuh 2 kereta.

Pergh. Dah la esok dah start report duty intern. Tak sempat nak ternak lemak lama-lama kat rumah.

Kepada kanak2 yang start internship esok, 'Good Luck'.

Kepada yang dah grad, 'Congratz'

Kepada yang bercuti sem. 'Selamat berholidays'


Terminator Salvation.

Aku dah tengok dah..

Best wooh.. Dah la abang aku belanja. Tengok wayang free memang bes. Hhahaha

Pergi tengok midnite dekat Taiping dengan adik beradik n cousin aku. Fully sponsored by abang aku. Ya ampun.. Macam keajaiban dunia ke-8. Tak pernah2 dia nak belanja.

Tapi takpe. Orang nak belanja jangan dipertikaikan. Tak baik tak baik. Untung2 lain kali dia belanja lagi..Huhuhu.

Ade cerita lawak time beli tiket wayang. Time tu dah beli 5 tiket Terminator.

Tiba-tiba,

Cousin: Weyh, kita nak tengok cerita Transformer ke Terminator?

Nisha : (Tiba-tiba menjadi blank jugak) . Eyh2.. Transformer ke Terminator? Aku beli Terminator ni. midnite punya tiket.

Cousin & Nisha : Alamak, dah silap beli tiket ke? (Sambil pandang muka sesama sendiri & cuak2)

Nisha : Eyh, tapi.. Tranformers dah keluar wayang ke?

Kitorang pun pergi la meninjau2 board cerita2 dekat wayang.

Cousin & Nisha: -_-'

Cousin & Nisha : Transformer coming soon laaaaa.

.:. Macam mana la leh terkompius. Buat penat je tercuak.hahaha. .:.

0 comments: