Tuesday, June 02, 2009

mari..doakan

saya sepert bersemangat pula utk mengupdate blog pada malam ini.

Namun begitu, saya tidak dapat mengupdate dengan panjang lebar pada post kali ini.

Ini disebabkan oleh sebentar lagi emak saya mahu saya menjadi drebarnya untuk ke kedai.

walaupun saya ingin keluar ke kedai sebentar lagi.............

tangan ini sangatlah gatal-gatal ingin mengupdate blog. mungkin selepas pulang dari kedai, saya akan menulis blog sehingga anda muntah hijau. owh, mungkinkah?

marilah kita berdoa agar pc saya tidak crash lagi & mendelete semua tulisan saya yang saya tulis dengan penuh semangat & tekad sebaliknya hanya meninggalkan title sahaja.

aminn......


p/s : geli geleman x kalu ak tulis ayat2 cmni? hahaha..Nasib la..dah tulis da pun

=P

2 comments:

Unknown said...

nisha mmg da smkin meL**bo taw duk kt ganu tuh..dtg tak bijou ni?mai laaa

Nisha said...

oit oit...

jgn memfitnah dowh...ish..

hahaha...

aku nk g, tp, 6hb kan? ari sabtu kan? aku ahad ni cuti.. tgk dlu la...kalu ak jd g, tlg jd drebar aku okeii...hehehe..

ct..blanje ar aku baju selai kat bijou...